Obserwujący na Facebook – dlaczego są dla Fanpage tak ważni?
Najnowsze zmiany w zasadzie działania firmowych Fanpage’s na Facebooku sprawiły, że wielu przedsiębiorców i artystów prowadzących własne, oficjalne konta na FB zaczęło się zastanawiać nad tym, jak je wykorzystać dla jeszcze lepszego docierania do nowych odbiorców. Wcześniej, jeszcze przed zmianami tzw. obserwujący na Facebook nie byli tak istotni, jak Ci, którzy po prostu polubili daną stronę. W pierwszej kolejności liczyły się polubienia, które pokazywały innym, jak wiele osób lubi dany Fanpage, a dopiero później obserwacje. Teraz jednak Facebook postanowił zaskoczyć odbiorców i większy nacisk stawia właśnie na obserwacje. Dlaczego i co się zmienia? Powodem zmian jest dostosowanie Fanpage’s do nowego działania algorytmu platformy społecznościowej. Zgodnie z nim na większości stron na FB zniknęła już informacja o tym, jak wiele osób je lubi, a zastąpiła ją właśnie obserwacja. Konwersja lajków do obserwatorów została zastosowana w skali 1 do 1. Im więcej obserwujący na Facebook https://kup-komentarze.pl/produkt/widzowie-live-facebook/ ma dana strona, tym częściej jej nowe posty pojawiają się w wynikach wyszukiwania fanów i wyświetlają się na ich tablicy. Jest to dla Fanpage’s niezwykle ważne, bo pozwala skupić uwagę właśnie na pozyskiwaniu obserwacji. W przypadku polubień system nie działał tak sprawnie, jak teraz i pozostawiał wiele do życzenia. Teraz natomiast, twórcy Fanpage wiedzą, że ich posty wyświetlają się na tablicach przede wszystkim tych osób, które rzeczywiście chcą je obserwować i o ich aktywności dowiadywać się w pierwszej kolejności.