Fanpage dla firm
Dlaczego prowadzenie fanpage jest tak ważne? Takie oto pytanie zadaje sobie wiele osób. Skoro kiedyś firmy potrafiły radzić sobie bez tego, to i teraz będziemy w stanie przetrwać bez tego. Błąd! Czasy się zmieniają. Firmy, które nie inwestują w internet, są niewidoczne dla swoich klientów. Nie wystarczy tylko zadbać o to, aby założyć swoją stronę internetową. Tak, jest to koniecznością, ale to nie wszystko. Należy na bieżąco być ze swoimi klientami w kontakcie. Należy bazować na popularnych mediach społecznościowych, które nie tylko służą do zawierania nowych znajomości. Dzięki mediom społecznościowym można bardzo dużo zarobić.
Aby uświadomić niektórym osobom dlaczego prowadzenie fanpage jest tak ważne, warto przytoczyć tutaj kilka statystyk. Otóż Facebook (to tam zakłada się wszelkie fanpage) powstał w roku 2004. Początkowo, jego założyciel Mark Zuckenberg chciał, aby był to serwis przeznaczony przede wszystkim dla osób studiujących na Harvardzie – tam gdzie on. Jego popularność była na tyle duża, że również i inne osoby chciały go mieć dla siebie. W 2017 roku na świecie było zarejestrowanych ponad 2 miliardy użytkowników. Dziennie aktywnych jest prawie 1,3 mld osób. Dane zgromadzone na Facebooku to ponad 980 petabajtów. Facebook to ogromny świat, który daje ogromne możliwości. Również, jeżeli chodzi o nawiązanie kontaktów biznesowych, dlatego w żaden sposób nie wolno ignorować tego tematu, jeżeli ktoś chce zaistnieć w sieci. Jeżeli, ktoś chce przede wszystkim zgromadzić przy sobie dużą grupę odbiorców.